Întrebări frecvente

Cum pot plasa o comandă?

Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comandă online sau puteți plasa comanda telephonic, apelând 0786 173 455 de Luni până Vineri, în intervalul orar 08.00 – 17.00 sau Sâmbată în intervalul orar 08.00 – 12.00.

Cum pot plăti?

Vă oferim, momentan, 4 modalități de plată:

  • Transfer Bancar (SC  GHISE DESIGN  SRL, LOC.RECEA, STR. STADIONULUI NR. 8, JUD.MARAMURES, RO8778572, IBAN RO95WBAN2511000025506477, BANCA INTESA SAN PAOLO, BAIA MARE) 
  • Plată online – Card VISA/MasterCard

*Valabil doar pentru comenzile plasate online.

Cât costă Livrarea?

Livrarea este realizata de Ghise Design contracost + servicii de montaj.

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

În maxim 4 ore vă vom suna pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile de livrare.

În cât timp se livrează produsele?

După ce avem confirmea comenzii dumneavoastră, livrarea durează 24/48 de ore, pentru comenzile plasate în timpul săptămânii și 72 de ore, pentru comenzile plasate în weekend.

Pentru produsele care apar în site, disponibile la furnizor, termenul de livrare vi se va comunica telefonic, în momentul confirmării comenzii.

Câte persoane îmi livrează comanda?

Pentru a menține costurile la un nivel cât mai agreabil, livrarea este efectuată de către o singură persoană. Saltelele și somierele nu sunt grele, dar din cauza dimensiunilor mari, trebuie să ajutați curierul la descărcarea comenzii.

Pot selecta intervalul orar pentru livrare?

În acest moment, puteți selecta intervalele orare de livrare, în câmpul de observații atașat comenzii sau puteți comunica, acest lucru, telefonic în timpul confirmării comenzii.

Ce se întâmplă dacă nu îmi plac produsele?

Puteți testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de produsele primite puteți să le returnati, DOAR în ambalajul original. Pentru a returna un produs trebuie să solicitați formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0786173455 de Luni până Vineri în intervalul 8.00 – 17.00 sau prin e-mail la office@luxuryfurniture.ro.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data recepției produsului de către compania noastră, în contul bancar oferit de dumnevoastră în formularul de returnare.

Rețineți: În perioada de încercare, păstrați produsele în ambalajul original.